Tuesday, March 15, 2011

merindukanmu & cebisan kata-2

saat aku tertawa diatas semua
saat aku menangisi kesedihanku
aku ingin engkau selalu ada
aku ingin engkau aku kenal

selama aku masih bisa bernafas
masih sanggup berjalan kukan slalu memujamu
meski ku tak tahu lagi engkau ada dimana
dengarkanlah aku kumerindukanmu
saat aku mencoba merubah segalanya
saat aku meratapi kekalahanku
aku ingin engkau selalu ada
aku ingin engkau aku kenal


* sumpah ! aku rindu giler dekat someone yg bagi lirik lagu nie dekat aku . tak tahu nak cakap cam mane doh . selepas kami berpisah terus kami lost contact . die first gurl yg aku betul-2 aku jage , caring , marah pun tidak & sebagainye , kami selalu happy okey :)

* kalau tidak aku & die tak couple , tp disebabkan aku dicabar oleh abg die , so aku ayat yelah adik die , HAHA . die ingat aku ape ! aku pantang dicabar okey , hee :DD 
last-2 aku dapat , HAHA . terkejut abg die ! haha . nie sharis bukan sebarang sharis , hee ;) ~berlagak la pulak . 

* gurl nie selalu sakit , huhu . kadang-2 aku selalu datang BANGI aw semata-mata kerana nk buat di gembira akan kehadiran aku disana then lepas tu aku balik . walaupun tengah malam sekali pun . dari RAWANG - BANGI . jauh jugak la . petak punggung nie coz naek motor , hee ;) . ini adalah salah 1 pengorbanan sharis terhadap die huhu :(
* family die mmg best aw , dorang boleh terima aku . thanks sangat-2 . sharis rindu kan family die & die tapi JODOH kami tidak berpanjangan , hampir setahun kami bersama okey , seleps itu kami berpisah disebabkan orang ketiga , omg ! cukup kecewa rasenye tapi nk buat cam mane kan ' nasi sudah menjadi bubur ' , so terpaksa la sharis lepaskan die , bukan atas dasar kehendak sharis . kemungkinan ade hikmah disebalik ape yg terjadi ini , selepas break dgn die sharis single meyh ! haha . bak kata sape erk ? huhu , lupe-2 , die kata ' no women no cry ' hee ;)

* kepada yg putus cinta or pape lah , jgn kerana seseorang kita tak mampu terus hidup okey , kita kne pikir positif dgn ape yg terjadi antara kamu & die , semua tu ade hikmahnye k , allah tu maha adil , die yg tentu kan jodoh kita semua , kita tak boleh melawan takdirnye , kita hanya insan yg kerdil & kita hanya mampu berserah kepada nye . jangan lah kita mempersendakan allah s.w.t okey :) hanya allah sahaja yg tahu segalanye !

buka pemikiran kita pada benda yg akan datang ! 
buka hati kita untuk menerima segala dugaan yg dtg melanda !
buka permandangan kita terhadap dunia yg terbentang luas ini !
buka segalanye ! ( jgn buka yg tak patut di buka sudah la ) hee ;)




like? TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment