Sunday, March 20, 2011

ape benda yg aku buat semuanye salah !

kenape semua benda yg aku buat semuanye tak kena erk ? huh ! aku duk rmh salah , keluar pon salah , nak masuk tomoi pon salah ! benci doh ! bila aku melepak kau tak marah pulak , aduh ! aku tak faham la , kenape jadi cam nie , aku mahu ade life sendiri okey , aku tahu aku byk menyusahkan semua . sorry k . bila aku keluar cari keje kau kata aku pegi jalan-2 la , enjoy la , ape la & pape jelah . aku tak faham kenape ? ape sebabnye jadi cam nie ! jgn la kong-2 life aku , aku bosan la , kau buat aku macam budak kecik doh , aku dah 21 tahun la , tlg la faham k , aku tahu ape yg aku buat , kalau budak-2 yelah kne control semuanye , kadang-2 aku sedey dgn ape yg terjadi . rasa cam tersisih pon ade jgk kot . entah ! aku sekarang nie suke bersendirian kot . mood kadang-2 okey , kadang-2 tak okey . luaran mmg la okey tapi dalaman yg terluka nie siapa yg tahu . sumpah la kadang-2 aku kecewa dgn sikap kau . zaman kau muda-2 dulu laen dgn zaman sekarang . jgn sama kan zama dulu dgn zaman sekarang . zaman sekarang dunia nie makin maju , musuh makin ramai , saingan makin ramai  & manusia pun bertambah-tambah ramainye sekarang ! kalau kau kat tempat aku kau tahu la ape yg aku rasa . bencinye !!!!!!!!!!
like? TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment