Monday, February 21, 2011

terkejut & terharu (!)

pada 21 Febuari 2011 tepat pukul 2.05 pagi , tengah seronok layan game kat fb , TERKEJUT tibe2 phone caca berbunyi  (ade panggilan masuk) . ingatkan sape tad (!) rupa-rupanye die (RAHSIAkansahaja) . die mengatakan pada caca bahawa die RINDU pada caca (!) oh , TERHARU pulak caca apabila die mengatakan sebegitu pada caca (!) tidak caca sangka , hee ;) thanks darling (!) caca pun rindukn awk jgk k :) caca & die berborak2 sambil didendangkan lagu dadali - disaat aku mencintaimu (!) wow , sungguh syahdu kot (!) haha , melayan perasaan bersama si die (!) jgn jeles taw (!) caca pon rindu kan die taw (!) die boleh lak ungkit pasal benda yg caca cakap kat die tempoh hari tu , adess (!) sedey pulak bile dgr die menangis taw (!) awk time tu kan saya tgh marah , macam2 ayat la keluar bile time marah nie (!) saya sayangkan awak (!) walaupun awak bukan milik saya lagi tp perasaan syg tu still ade (!) awk (!) nak menyayangi seseorang itu cukup senang taw tp untuk membuang rasa sayang itu cukup susah buat saya k (!) anggap ape yg terjadi tu sebagai pengajaran buat awak & saya k (!) awak jage diri leklok taw , jgn buat benda yg bukan2 k , pikir dulu sebelum buat sesuatu (!) dah lame kami berborak , sampai la masa untuk menamatkan panggilan (!) coz die nak tidow sebab esoknye die nak keje , so k lah , hee ;)


thanks sebab awak call saya , nt bile sy ade kedit saya contact awak lak k ,


like? TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment