Friday, February 18, 2011

dimanakah & kenapakah ??

huh !
;'(


DIMANAKAH harus aku luahkan rasa HATI ini ?
DIMANAKAH harus aku mencari untuk HATI ini ?
DIMANAKAH harus aku memberi rasa KASIH SAYANG ini ?
DIMANAKAH harus aku memberi rasa CINTA ini ?
DIMANAKAH aku boleh memperoleh CINTA SEJATI ?

KENAPAKAH aku berasa sungguh SUNYI ?
KENAPAKAH susah sangat nak SETIA ?
KENAPAKAH semuanya membuat aku SEBEGINI ?
KENAPAKAH hati mereka TIDAK tetap / teguh ?
KENAPAKAH aku tak pernah hendak MEMBENCI mereka ?
KENAPAKAH fikiran mereka sangat SINGKAT ?
KENAPAKAH harus aku tempuhi segalanya dalam KESEORANGAN ?

 
*sajesaje jew . memikirkan akan ape yg akan terjadi selepas ini . hope caca boleh mengharungi semuanya dengan tabah . dugaan dlm hidup kita nie mmg byk . so kita kuat untuk semua ini . manusia tidak dilahirkan dengan sempurna . so manusia tidak boleh lari dari masalah .

like? TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment