Sunday, July 24, 2011

cerita tentang kehidupan & cinta :)

hye guy's , bang sarep nk share story sal bang sarep buleyh ? ahhh . . peduli ape korang bagi or tak bang sarep tetap mau story jgk k :D

kadang-2 an ! kite tak sedar bahawa ade org yg sygkan kite tapi kite nie bute kerana tak nmpk syg itu disebabkan kite dikaburi oleh perasaan suke kite terhadap orang laen . apabila kite sudah bersame seseorang baru lha kite akan nampak perasaan seseorang itu terhadap kite . dlm pertengahan kite bersame si die , kite telah melupekan die & hubugan kite bersame si die berakhir . dan di situ lha kite akan menyesal kerana kite pergi kpd org yg kite suke . MENYESAL-MENYESAL. belajar dari kesilapan okey :)






menolong seseorang :)

for someone : disebabkan perasaan syg aku pada kamu walaupon kamu membenci aku atau tidak , aku sanggup menolong kamu walaupon rawang - kuchai lama tu jauh tapi aku redah jgk . sape tak risau kalau perempuan tah ikut mane punye orang , pastu tinggal kat situ then tak tahu nk balik , syial betul itu orang .
apabila aku sampai kaw tersengih-sengih plak an , HAHA . kan dha kne bising dgn aku . tahu pulak takut , len kali hati-2 okey , jgn men ikut sebarang orang saje . naseb bek num ibu kaw aku tak dew , kalau ade aku bgi taw ibu kaw , HAHA . jgn ingat muhamad sharis nie tak dew perasaan SAYANG okey , hee ;)
papehal pon i still loving you :))










sumpah doh , bang sarep rindukan akan saat-2 dahulu , dulu semuanye happy , sekarang nie semuanye dha berpecah . adoi ! masalah problem betul kan . biasa lha dugaan name nye . bang sarep harap keadaan seperti dulu akan ade di suatu mase nt . guy's ! miss u all :'(
like? TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment