Monday, March 14, 2011

janji tinggal janji

tibalah kita di penghujung persimpangan & di penghujung jalan cinta kita berdua...

terpaksa ku relakan & tak daya ku menghalangnya , kerna ku tahu cintamu bukan lagi milikku...

menanti hatimu kembali padaku , menanti purnama yg jatuh ke ribaku , beratnya dimata & sebaknya di dada melihat kau bersama dirinya..

gadisku , yang ku pinta hanyalah satu , semadikanlah kenangan kita bersama , walaupun kita  ditakdirkan tidak bersama lagi , kau gadis pertama yang ku cintai..

oh kasih , sebelum kau melangkah pergi ke pangkuan teman baru yang kau sanjungi , lihatlah ke mataku , lihatlah padaku lihatlah airmata di mataku ini , semuanya kerna kamu..

kau pernah berkata ! cintamu adalah selamanya untuk & rembulan menjadi saksi buat janji-2 kita , tapi sekarang hanyalah Janji Tinggal Janji ! diri ini berkata ' di manakah akan ku cari ganti gadis sepertimu ' . senyumanmu , gelak tawamu adalah penghibur hati ku yang sedang dukalara..

takkan ku rayu kau kembali padaku , walaupun dihatiku ini terasa rindu akan dirimu..

beratnya dimata ini & sebaknya didada ini memikirkan ape yg telah terjadi pada hubungan kita dulu , mengapa kau sanggup lukakan diriku ini ? huh !

hey gadis , kadang kala aku terfikir sendiri ' dimanakah kesilapan ku ? ' semakin aku cuba , semakin jauh kau dari hidupku & kau jauh dari aku..




adakah semua ini berpunca dari aku ? oh ! tidak sama sekali okey , biarkan lah ia berlalu dgn begitu saja & biarkan ia aman bersama teman baru . kenangan kita berdua akan ku semadikan ia dengan aman di pusara :'(
like? TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment