Thursday, December 2, 2010

♥ dari Jauh


Tiada malam lena tidurku
hanya igauan mimpi yang pilu
kerna setiap kali ku pejamkan mata
ku hanya terlihat dirimu


mengapa aku masih menanti
harapan yang kian tidak pasti
walau ku sedar hakikatnya
kau takkan kembali di sisi


walau kau tidak perlukanku
aku tetap mendoakan kebahagianmu
tapi hanya satu yang ku pinta
izinkanku menyintaimu dari jauh

walau aku pernah menyatakan
yang ku telah lepaskan segala
hakikatnya hati kecilku masih menyinta
aku simpan saja perasaanku
menahan derita dalam rindu
 
 
 
awk buat saya terase dengan lagu tu , tp pape hal thanks k :) , awk saya faham dgn keadaan awk k , biasa lah awk , hati & perasaan org nie tak boleh di pakse , saya tak nak kehilangan awk jgk , kalau boleh saya nak berkawan dengan awk sampai bile2 , saya tak kisah if kite tak dapat bersame pon k , janji kite still frenz if awk dew COUPLE k , saya doakan kebahagian awk  , amin ! saya suke tgk awk eppy aw , hee :DD awk eppy saya pon tumpang eppy dengan awk , boleh kan ? huhu . mmg la ramai gurl kat luar tu awk , tp tah lah awk , malas la nak pikir , if law nak cari teman hidup nie leceh sebenarnye aw , mcm2 kne tgk aw , nak memilih sgt pun tak boleh jgk an , biar jelah , ade rezeki ade la , tggu seru memanggil jew , if mase tu ade sape2 jew ( seorang perempuan ) & die serius then saya ikat / bertunang / berkahwin jew dengan die k , saya terima die dengan seadanye k , saya sygkan & cintakan awk k , hehe , nothing to say ! . awk jage diri leklok k , pape hal jgn lupe bg tahu saya k ,


like? TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment